Умови обміну

УМОВИ

1. СТОРОНИ УГОДИ.

Договір укладається між інтернет сервісом з обміну титульних знаків, далі Виконавець, — з одного боку, та Замовник, в особі того, хто звернувся до виконавця шляхом створення електронної заявки для здійснення обміну титульних знаків у напівавтоматичному режимі або ручному режимі шляхом звернення по офіційним контактним даним розміщеним на сайті projectn5.com.ua або заповненням форми зворотного зв'язку для проведення заявки в ручному режимі — з іншого боку.

2. СПИСОК ТЕРМІНІВ.

2.1. Обмін титульних знаків — автоматизований продукт інтернет-обслуговування, який надається Виконавцем на підставі цих правил.

2.2. Замовник — фізична особа, яка погоджується з умовами Виконавця та цієї угоди, до якої приєднується.

2.3. Титульний знак — умовна одиниця тієї чи іншої платіжної системи, що відповідає розрахункам електронних систем та позначає обсяг прав, які відповідають договору системи електронної оплати та її Замовника.

4. Заявка — відомості, передані Замовником для використання коштів Виконавця в електронному вигляді та які свідчать про те, що він приймає умови користування сервісом, які пропонуються Виконавцем у цій заявці.

3. УМОВИ УГОДИ.

Ці правила вважаються організованими за рахунок умов громадської оферти, яка утворюється під час подання Замовником заявки. Громадською офертою називаються відомості про умови подання заявки, що відображаються виконавцем. Головною складовою громадської оферти є дії, зроблені на завершення подання заявки Замовником і про його точних намірах зробити угоду за умов запропонованих Виконавцем перед завершенням цієї заявки. Час, дата та параметри заявки створюються Виконавцем автоматично в момент закінчення формування даної заявки. Пропозиція повинна бути прийнята Замовником протягом 3-х годин від закінчення формування заявки. Договір з обслуговування набирає чинності з моменту надходження титульних знаків у повному розмірі, зазначеному у заявці, від Замовника на реквізити Виконавця. Операції з титульними знаками враховуються згідно з правилами, регламентом та форматом електронних систем за розрахунками. Договір дійсний протягом строку, що встановлюється з моменту подання заявки до розірвання з ініціативи однієї із сторін.

4. ПРЕДМЕТ УГОДИ.

Шляхом використання технічних методів Виконавець зобов'язується виконувати обмін титульних знаків за комісійну винагороду від Замовника, після подання цією особою заявки та здійснює це шляхом продажу титульних знаків особам, які бажають їх придбати за сумою, вказаною не нижче, ніж у заявці, поданій Замовником. Кошти Виконавець зобов'язується переводити на вказані Замовником реквізити. У разі виникнення під час обміну прибутку вона залишається на рахунку Виконавця як додаткова вигода та премія за комісійні послуги.

5. В ДОПОЛНЕННЯ.

5.1. Якщо на рахунок Виконавця надходить сума, яка відрізняється від зазначеної у заявці, Виконавець робить перерахунок, який відповідає фактичному надходженню титульних знаків. Якщо ця сума відрізняється від зазначеної у заявці більш ніж на 10%, договір на умовах, зазначених у заявці, може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку, як не набрав чинності, без необхідності повідомлення про це Замовника та всі кошти повертаються на реквізити Замовника, з урахуванням відрахованої суми на комісійні витрати під час переказу.

5.2. У разі, коли титульні знаки не надсилаються Виконавцем на зазначені реквізити Замовника протягом 24 годин, Замовник має повне право вимагати розірвання угоди та анулювати свою заявку, тим самим здійснюючи повернення титульних знаків на свій рахунок у повному обсязі. Заявка на розірвання угоди та повернення титульних знаків виконується Виконавцем у тому випадку, якщо кошти ще не були переведені на зазначені реквізити Замовника. У разі анулювання договору повернення електронної валюти здійснюється протягом 24 годин з моменту отримання вимоги про розірвання договору. Якщо затримки при поверненні виникли не з вини Виконавця, він не несе відповідальності за них.

5.3. Якщо титульні знаки не надходять від Замовника на рахунок Виконавця протягом зазначеного терміну, з моменту подання заявки Замовником, угода між сторонами розривається Виконавцем з одного боку, оскільки договір не набуває чинності. Замовник може про це не повідомляти. Якщо титульні знаки надходить на реквізити Виконавця після зазначеного терміну, такі кошти переводяться назад на рахунок Замовника, причому всі комісійні витрати, пов'язані з переказом, віднімаються з цих коштів.

5.4. Якщо відбувається затримка переказу коштів на реквізити, зазначені Замовником, з вини розрахункової системи, Виконавець не несе відповідальності за шкоду, що виникає внаслідок тривалого надходження коштів. У цьому випадку Замовник повинен погодитися з тим, що всі претензії будуть пред'являтися до розрахункової системи, а Виконавець надає свою допомогу у міру своїх повноважень у рамках закону.

5.5. У разі виявлення підробки комунікаційних потоків або впливу з метою погіршити роботу Виконавця, а саме його програмного коду, заявка припиняється, а перераховані кошти піддаються перерахунку відповідно до чинної угоди. Якщо Замовник не погоджується з перерахунком, він має повне право розірвати договір та титульні знаки вирушать на реквізити, зазначені Замовником.

5.6. У разі користування послугами Виконавця, Замовник повністю погоджується з тим, що Виконавець несе обмежену відповідальність, що відповідає рамкам цих правил, отриманих титульних знаків та не дає додаткових гарантій Замовнику, а також не несе перед ним додаткової відповідальності. Відповідно, Замовник не несе додаткової відповідальності перед Виконавцем.

5.7. Замовник зобов'язується виконувати норми, що відповідають законодавству, а також не підробляти комунікаційні потоки та не створювати перешкод для нормальної роботи програмного коду Виконавця.

5.8. Исполнитель не несет ответственности за ущерб и последствия при ошибочном переводе титульных знаков в том случае, если Заказчик указал при подаче заявки неверные реквизиты.

5.9. У разі збою на стороні платіжної системи такі заявки обробляються вручну в робочий час.

5.10 Виконавець не несе відповідальності за третіх осіб, які можуть видавати себе за Виконавця. Всі контакти, які не вказані на даному сайті, не є контактами Виконавця і не можуть бути використані з метою проведення будь-яких обмінних операцій. З метою безпеки робіть переходи в мессенджери та соціальні мережі Виконавця виключно з цього сайту. <b>Увага!</b> У месенджері Telegram уважно звіряйте <b>«Ім'я користувача»</b> з точністю до кожного символу із зазначеним на сайті!

5.11 При надсиланні титульних знаків на гаманець Виконавця, підтвердженням здійснення Транзакції, який необхідно надати Виконавцю належним чином служить знімок екрана з історії платежів, на якому чітко читаються час, адреса гаманця Виконавця та сума транзакції, вчиненої на адресу гаманця, наданого Виконавцем.

6. ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

Протягом 24 годин з моменту здійснення обміну титульних знаків Виконавець дає гарантію на послуги, що надаються за умови, якщо не обумовлено інші терміни.

1. СТОРОНИ УГОДИ.

Договір укладається між інтернет сервісом з обміну титульних знаків, далі Виконавець, — з одного боку, та Замовник, в особі того, хто звернувся до виконавця шляхом створення електронної заявки для здійснення обміну титульних знаків у напівавтоматичному режимі або ручному режимі шляхом звернення по офіційним контактним. даним розміщеним на сайті projectn5.com.ua або заповненням форми зворотного зв'язку для проведення заявки в ручному режимі — з іншого боку

2. СПИСОК ТЕРМІНІВ.

2.1. Обмін титульних знаків — автоматизований продукт інтернет-обслуговування, який надається Виконавцем на підставі цих правил.

2.2. Замовник — фізична особа, яка погоджується з умовами Виконавця та цієї угоди, до якої приєднується.

2.3. Титульний знак — умовна одиниця тієї чи іншої платіжної системи, що відповідає розрахункам електронних систем та позначає обсяг прав, які відповідають договору системи електронної оплати та її Замовника.

4. Заявка — відомості, передані Замовником для використання коштів Виконавця в електронному вигляді та які свідчать про те, що він приймає умови користування сервісом, які пропонуються Виконавцем у цій заявці.

3. УМОВИ УГОДИ.

Ці правила вважаються організованими за рахунок умов громадської оферти, яка утворюється під час подання Замовником заявки. Громадською офертою називаються відомості про умови подання заявки, що відображаються виконавцем. Головною складовою громадської оферти є дії, зроблені на завершення подання заявки Замовником і про його точних намірах зробити угоду за умов запропонованих Виконавцем перед завершенням цієї заявки.Час, дата та параметри заявки створюються Виконавцем автоматично в момент закінчення формування даної заявки. Пропозиція повинна бути прийнята Замовником протягом 3-х годин від закінчення формування заявки. Договір з обслуговування набирає чинності з моменту надходження титульних знаків у повному розмірі, зазначеному у заявці, від Замовника на реквізити Виконавця. Операції з титульними знаками враховуються згідно з правилами, регламентом та форматом електронних систем за розрахунками. Договір дійсний протягом строку, що встановлюється з моменту подання заявки до розірвання з ініціативи однієї із сторін.

4. ПРЕДМЕТ УГОДИ.

Шляхом використання технічних методів Виконавець зобов'язується виконувати обмін титульних знаків за комісійну винагороду від Замовника, після подання цією особою заявки та здійснює це шляхом продажу титульних знаків особам, які бажають їх придбати за сумою, вказаною не нижче, ніж у заявці, поданій Замовником. Кошти Виконавець зобов'язується переводити на вказані Замовником реквізити. У разі виникнення під час обміну прибутку вона залишається на рахунку Виконавця як додаткова вигода та премія за комісійні послуги.

5. В ДОПОЛНЕННЯ.

5.1. Якщо на рахунок Виконавця надходить сума, яка відрізняється від зазначеної у заявці, Виконавець робить перерахунок, який відповідає фактичному надходженню титульних знаків. Якщо ця сума відрізняється від зазначеної у заявці більш ніж на 10%, договір на умовах, зазначених у заявці, може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку, як не набрав чинності, без необхідності повідомлення про це Замовника та всі кошти повертаються на реквізити Замовника, з урахуванням відрахованої суми на комісійні витрати під час переказу.

5.2. У разі, коли титульні знаки не надсилаються Виконавцем на зазначені реквізити Замовника протягом 24 годин, Замовник має повне право вимагати розірвання угоди та анулювати свою заявку, тим самим здійснюючи повернення титульних знаків на свій рахунок у повному обсязі. Заявка на розірвання угоди та повернення титульних знаків виконується Виконавцем у тому випадку, якщо кошти ще не були переведені на зазначені реквізити Замовника.У разі анулювання договору повернення електронної валюти здійснюється протягом 24 годин з моменту отримання вимоги про розірвання договору. Якщо затримки при поверненні виникли не з вини Виконавця, він не несе відповідальності за них.

5.3. Якщо титульні знаки не надходять від Замовника на рахунок Виконавця протягом зазначеного терміну, з моменту подання заявки Замовником, угода між сторонами розривається Виконавцем з одного боку, оскільки договір не набуває чинності. Замовник може про це не повідомляти. Якщо титульні знаки надходить на реквізити Виконавця після зазначеного терміну, такі кошти переводяться назад на рахунок Замовника, причому всі комісійні витрати, пов'язані з переказом, віднімаються з цих коштів.

5.4. Якщо відбувається затримка переказу коштів на реквізити, зазначені Замовником, з вини розрахункової системи, Виконавець не несе відповідальності за шкоду, що виникає внаслідок тривалого надходження коштів. У цьому випадку Замовник повинен погодитися з тим, що всі претензії будуть пред'являтися до розрахункової системи, а Виконавець надає свою допомогу у міру своїх повноважень у рамках закону.

5.5. У разі виявлення підробки комунікаційних потоків або впливу з метою погіршити роботу Виконавця, а саме його програмного коду, заявка припиняється, а перераховані кошти піддаються перерахунку відповідно до чинної угоди. Якщо Замовник не погоджується з перерахунком, він має повне право розірвати договір та титульні знаки вирушать на реквізити, зазначені Замовником.

5.6. У разі користування послугами Виконавця, Замовник повністю погоджується з тим, що Виконавець несе обмежену відповідальність, що відповідає рамкам цих правил, отриманих титульних знаків та не дає додаткових гарантій Замовнику, а також не несе перед ним додаткової відповідальності. Відповідно, Замовник не несе додаткової відповідальності перед Виконавцем.

5.7. Замовник зобов'язується виконувати норми, що відповідають законодавству, а також не підробляти комунікаційні потоки та не створювати перешкод для нормальної роботи програмного коду Виконавця.

5.8. Исполнитель не несет ответственности за ущерб и последствия при ошибочном переводе титульных знаков в том случае, если Заказчик указал при подаче заявки неверные реквизиты.

5.9. У разі збою на стороні платіжної системи такі заявки обробляються вручну в робочий час.

5.10 Виконавець не несе відповідальності за третіх осіб, які можуть видавати себе за Виконавця. Всі контакти, які не вказані на даному сайті, не є контактами Виконавця і не можуть бути використані з метою проведення будь-яких обмінних операцій. З метою безпеки робіть переходи в мессенджери та соціальні мережі Виконавця виключно з цього сайту. <b>Увага!</b> У месенджері Telegram уважно звіряйте <b>«Ім'я користувача»</b> з точністю до кожного символу із зазначеним на сайті!

5.11 При надсиланні титульних знаків на гаманець Виконавця, підтвердженням здійснення Транзакції, який необхідно надати Виконавцю належним чином служить знімок екрана з історії платежів, на якому чітко читаються час, адреса гаманця Виконавця та сума транзакції, вчиненої на адресу гаманця, наданого Виконавцем.

6. ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН

Протягом 24 годин з моменту здійснення обміну титульних знаків Виконавець дає гарантію на послуги, що надаються за умови, якщо не обумовлено інші терміни.

7. НЕПЕРЕДБАНІ ОБСТАВИНИ.

У разі коли в процесі обробки заявки Замовника виникають непередбачені обставини (форс-мажор), що сприяють невиконанню Виконавцем умов договору, терміни виконання заявки переносяться на відповідний термін тривалості форс-мажору. За прострочені зобов'язання Виконавець не несе відповідальності.

8. ФОРМА УГОДИ.

Ця угода обидві сторони, в особі Виконавця та Замовника, приймають як рівноцінний за юридичною силою договір, зазначений у письмовій формі.

Договір може бути змінено на розсуд Виконавця без попередження Замовника. Зміни в Правилах набирають чинності з моменту їх опублікування.

 

9. ВЕРИФІКАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА AML ПОЛІТИКА.

 

9.1. Ми проводимо верифікацію особи Користувача для того, щоб зробити наш сервіс безпечнішим і надійнішим, а також відповідно до закону щодо боротьби з відмиванням грошей та законом щодо протидії фінансуванню тероризму. Ви погоджуєтесь з тим, що проходите процедуру верифікації особистості на наше прохання.

Ви погоджуєтесь, що ми можемо запросити додаткові документи для верифікації вашої особи або додаткові документи щодо окремої угоди.

Процедура верифікації для клієнтів включає, але не обмежується такими пунктами:

1. Паспорт (головна сторінка чи лицьова сторона)

2. Паспорт (друга сторінка чи зворотний бік)

3. Документ, що підтверджує адресу проживання (Прописка в паспорті, витяг з банку, квитанція за комунальні послуги або інший документ)

9.2 Адміністрація Сервісу Project №5, у зв'язку з небезпекою злочинів, пов'язаних з відмиванням коштів та фінансуванням терористичної діяльності, розробило політику на виявлення подібних транзакцій та іншої протизаконної діяльності.

Для визначення таких трансакцій сервіс Project №5 використовує сервіс web.amlbot.com. У разі якщо AML ризик транзакції перевищує мінімальний поріг, або наявності коштів із високим ризиком (це кошти Dark Market, Sanctions, Stolen Coins, Scam тощо) сервіс залишає за собою право:

1. Призупинити транзакцію строком на 14 днів або утримувати кошти користувача до повного розслідування інциденту.

2. Запитати у користувача фото або відео з документом, що підтверджує особу користувача.

3. Запросити у користувача Скрин або Відео з особистого кабінету гаманця виведення криптовалюти;

4. Здійснювати повернення цифрових активів тільки на реквізити, з яких переказ було здійснено або на інші реквізити, після повної перевірки службою безпеки Сервісу та верифікації користувача.

 Запитувати в користувача інші матеріали та документи стосовно заявки.

6. Відмовити Клієнту у виведенні коштів на рахунок третіх осіб без пояснення причин.

7. Повернення буде оброблено Сервісом протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з дати, коли Користувачеві було повідомлено з рішенням Сервісу щодо його запиту на повернення.

При оформленні повернення коштів після проходження перевірки (верифікації) користувач зобов'язаний підтвердити реквізити для отримання повернення коштів. Комісія за повернення віднімається із коштів клієнта. Якщо користувач не надає запитану інформацію і не відповідає на запити сервісу протягом 3 календарних місяців, утримані кошти не повертаються.

 

10 ПРЕТЕНЗІЇ І СПОРИ.

 

Претензії за цією угодою приймаються Виконавцем у формі електронного листа, у якому Замовник зазначає суть претензії. Цей лист надсилається на вказані на сайті реквізити Виконавця.

 

11. ПРОВЕДЕННЯ ОБМІННИХ ОПЕРАЦІЙ.

11.1.Категорично забороняється користуватися послугами Виконавця для проведення незаконних переказів та шахрайських дій. При укладанні цього договору, Замовник зобов'язується виконувати ці вимоги та у разі шахрайства нести кримінальну відповідальність, встановлену законодавством на даний момент.

11.2. У разі неможливості виконання заявки протягом 5-60 хвилин у робочий час, за незалежними від Виконавця обставинами, такими як відсутність зв'язку, брак коштів, або ж помилкові дані Замовника, кошти надходять на рахунок протягом наступних 24 годин або ж повертаються на реквізити Замовника.

11.3.На першу вимогу Виконавець має право передавати інформацію про переказ електронної валюти правоохоронним органам, адміністрації розрахункових систем, а також жертвам неправомірних дій, які постраждали внаслідок доведеного судовими органами шахрайства.

11.4. Замовник зобов'язується подати всі документи, що засвідчують його особу та іншу особисту інформацію відповідно до вимог платіжних систем для проведення обмінних операцій.

11.5. Замовник зобов'язується подати всі документи, що засвідчують його особу, у разі підозри про шахрайство та відмивання грошей.

11.6. Замовник зобов'язується не втручатися у роботу Виконавця та не завдавати шкоди його програмній та апаратній частині, а також Замовник зобов'язується передавати точні відомості для забезпечення виконання Виконавцем усіх умов договору.

11.7 У разі надходження коштів від Замовника які надалі будуть утримані, вилучені або конфісковані платіжною системою, банком, правоохоронними органами за рішенням суду або будь-яким іншим причинам до яких Виконавець не має прямого відношення, виплату Замовнику буде здійснено, тільки після отримання цих грошових коштів коштів Виконавцем. Замовник зобов'язаний протягом 7 днів погасити всі фінансові збитки, які утворилися не з вини Виконавця. В іншому випадку Виконавець може утримати кошти Замовника, що є на балансі Виконавця до повного погашення фінансових збитків, що сталися з вини Замовника.

11.8. Категорично забороняється використовувати сервіс у арбітражних угодах. У разі підозри проведення арбітражних угод обліковий запис клієнта буде заблоковано, а заявка на обмін скасована з поверненням коштів відправнику.

11.9. Приймаючи умови оферти замовник зобов'язується дотримуватися всіх інструкцій на сайті, уважно з ними ознайомитися, ознайомитися з регламентом проведення операції, графіком роботи тощо. .

 

12. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ.

12.1. Виконавець може відмовити у наданні послуг обміну та здійснити повернення коштів, якщо:

12.1.1. Мета платіжних операцій та джерело коштів, що використовується для платіжних операцій, обмежений або заборонений чинною політикою боротьби з відмиванням грошей, правилами сайту, законом нашої реєстрації, законом країни клієнта та іншими нормативними документами.

12.1.2. Средства были отправлены под другим именем, не соответствующим имени Заказчика.

12.2. Исполнитель имеет право не оказывать услуги, если заказчик отказывается предоставить требуемые документы для подтверждения личности Клиента или личность Клиента ещё не была подтверждена.

12.3. Виконавець зобов'язаний зробити повернення оплачених замовником коштів, на ті ж реквізити з яких були отримані кошти, у разі неможливості виконання заявки у граничний строк згідно з 5.2. Крім випадків із п.7.

12.4. Замовник може запросити повернення коштів до виконання угоди. Процедура повернення триває до 24 годин і відшкодовується в повному обсязі, за винятком: — Прямих витрат на повернення коштів, наприклад, комісію платіжної системи — понесення Виконавцем збитків (до 5% від суми обміну) Термін повернення може бути продовжений, якщо у Виконавця немає в наявності необхідних коштів.

12.5. Замовник не може запитати про повернення коштів за вже виконаною заявкою.

13. Оподаткування

На вашій відповідальності лежить визначення того які, якщо такі є, податки застосовні до здійснюваних або одержуваних вами платежів, і вашим обов'язком є ​​збір, звітність та передача коректного податку відповідному податковому органу. Ми не несемо відповідальності за визначення того, які податки застосовні до вашої транзакції, а також за збір, звітність та передачу будь-яких належних податків за будь-яку транзакцію. Цим ви погоджуєтесь дотримуватися всіх чинних податкових законів у зв'язку з вашим використанням послуг Project №5, у тому числі, без обмеження, звітності та сплати будь-яких податків, що виникають у зв'язку з транзакціями, виконаними через Project №5.

 

14. БЛОКУВАННЯ РАХУНКУ

Ми залишаємо за собою право обмежити доступ до сайту або відмовити в обслуговуванні з таких причин:

1. Порушення будь-яких умов цього Договору.

2. Надсилання недостовірних документів для верифікації.

3. Відвідування нашого веб-сайту за допомогою анонімного агента або VPN.

4. Використання коштів, одержаних незаконним шляхом.

5. Відкриття кількох облікових записів на одну особу.

 

15. ВІДМОВА ВІД ЗОБОВ'ЯЗАНЬ.

Виконавець має право відмови на укладання договору та виконання заявки, причому без пояснення причин (на підставі правил сервісу). Цей пункт застосовується стосовно будь-якого клієнта.

Умови обміну